ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛ ΔΑΣΕΝ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ (ΣΑΡΔΕΛΑ)-ΔΕΊΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΎΨΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ--ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊΤΑΙ ΤΩΡΑ-ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΙΠΑ ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ



κυριε ταδε που τηλεφώνησες πριν λιγο στο κινητο μου 
αυτα που θα δείτε αφορουν εμενα και τους αγωνες μου για το κομμα
επειδη η πρωτη και δευτερη φωτο παρακατω θα εχει και σηνεχεια
και εκβιασμους δεν δεχομαι
μη μου ξανατηλεφωνησεις και καντε οτι γουσταρετε !

εγω απο εκει που εισαι δεν εφυγα ποτε μου
άλλη εινε η προδοτες και μην ψαχνεις να τους βρεις γιατη τους ξερης 

σε προειδοποιώ  σταματα με το καλο γιατη μια νυχτα δικια μου στο κομμα εινε ολοκλιρη η ζωη σου


επίσης σου τονιζω οτι αλλο η δουλεια και αλλο το κομμα
εαν καπιος επιχειρηματιας μπερδεύει τα πιστευω του με τη δουλεια του τελιοσε
χαρες δε κανω σε κανενα οτιδηποτε βγαζομε εδω ειναι τσεκαρισμενο

τα υπόλοιπα θα τα πουμε συντομα σε χαιρετώ
φιλ. δασεν









αυτο εινε ψεμα





ΠΙΣΤΕΒΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΝΕΡΟ 
ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΟΥ 
ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΕΛΟΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου