Νικόλαος Ματζαράκης του Εμμανουήλ Υποψήφιος Θ.Χηνόπουλου Στην πιο αποκαλυπτική συνέντευξη που θά διαβάσατε ...Οι πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίες

Νικόλαος Ματζαράκης 

Οι δημοτικές εκλογές πλησιάζουν. Είναι γνωστό πως η εκλογική αυτή αναμέτρηση είναι κρίσιμη, διότι καλούμαστε να αναδείξουμε νέους τοπικούς άρχοντες σε μία συγκυρία, η οποία χαρακτηρίζεται από ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, που βιώνουμε όλοι μας καθημερινά.
Συντάσσομαι με τον συνδυασμό του Αθανάσιου Χηνόπουλου, Ενότητα – Συνεργασία – Ανάπτυξη, διότι δύο χρόνια συνεργάζομαι μαζί του και έχω διαπιστώσει την διορατικότητα και δημιουργικότητά του και πιστεύω,
 ότι με την ενότητα και την συνεργασία, μπορούμε να οδηγήσουμε τον Δήμο μας προς την ανάπτυξη και ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.

Η συμμετοχή μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές υπερβαίνει ιδεολογικές, κομματικές αγκυλώσεις ή προσωπικές φιλοδοξίες. Έχει ως σκοπό να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία θα στηρίξω με καθαρό λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. 

Όντας προβληματισμένος για την συνολική εικόνα και το μέλλον της επαρχίας Ιεράπετρας αποφάσισα ότι η συμμετοχή στα κοινά είναι ο μονόδρομος.
Ο τόπος μας έχει ανάγκη την ανάπτυξη. Ένα αναπτυξιακό σχέδιο που θα αγκαλιάσει ολόκληρο το Δήμο. 

 Ένα στρατηγικό πλάνο πολυεπίπεδο, το οποίο θα καλλιεργεί θετικό κλίμα για τουριστικές επενδύσεις, για την τόνωση του πρωτογενούς τομέα και την ανάδειξη της πολιτιστικής και ιστορικής μας κληρονομιάς. Προς αυτή την κατεύθυνση θεωρώ πως πρέπει η νέα δημοτική αρχή  τού ΘΑΝΑΣΗ ΧΗΝΟΠΟΥΛΟΥ να  χαράξει πορεία. Μέσα από δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες, συνδιαλεγόμενη με την τοπική κοινωνία.
Παράλληλα χρειάζεται πράξεις και έργα, τα οποία θα σέβονται τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε Δημοτικού Διαμερίσματος και θα αντιμετωπίζουν τα προβλήματα του καθενός ισόρροπα, δίκαια, χωρίς τοπικιστικές, πληθυσμιακές ή ψηφοθηρικές διακρίσεις.


Όλοι μας αξίζουμε κάτι καλύτερο.
Νικόλαος Ματζαράκης

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΌ 
Γεννήθηκα στην Ιεράπετρα και τα αδέλφια μου είναι η Ευαγγελία που είναι φιλόλογος, η Νίκη, ιδιωτική υπάλληλος και ο Ιωάννης, αγρότης.
 Τελείωσα την Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευσή μου στην Ιεράπετρα και στη συνέχεια φοίτησα στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Λογιστικής. 
Εργάστηκα στην Εμπορική Τράπεζα Ελλάδος, καθώς και στα λογιστήρια των εταιριών NGP A.E. και VOTRE A.E. Το 2005, μετά από εξετάσεις, προσλήφθηκα ως υπάλληλος στην Τράπεζα Κύπρου και αργότερα στην Τράπεζα Πειραιώς, όπου υπηρέτησα μέχρι την εθελούσια έξοδό μου το 2016.

 Στην συνέχεια δημιούργησα τη δική μου επιχείρηση, Λογιστικό – Ασφαλιστικό γραφείο, την οποία και διατηρώ ως τώρα.
 Παράλληλα από το 2011, προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ποδοσφαιρική ομάδα του Ο.Φ.ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, από τη θέση του Γενικού Αρχηγού. 

Ομιλώ καλά την Αγγλική και Ιταλική γλώσσα και έχω άριστες γνώσεις Η/Υ. Επίσης, είμαι διπλωματούχος ασφαλιστικών εργασιών, με πιστοποίηση από την Τράπεζα Ελλάδος.

 Στον ελεύθερο χρόνο μου, ασχολούμαι με τον στίβο και έχω συμμετάσχει στο Μαραθώνιο της Αθήνας–Κρήτης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου